باید برای بردن نامت وضو گرفت...

خرید بک لینک

"باید برای بردن نامت وضو گرفت"

باید که از شراب محبت سبو گرفت

وقتی مدد ز غیر تو ننگ است یا علی

باید که غیر تو ز همه خلق رو گرفت

کعبه که حسن روی تو را دید مست شد

شد سینه چاک عشق تو و ذکر هو گرفت

کعبه نبود ... بتکده ای بود قبل تو

تو آمدی و از قدمت آبرو گرفت

قرآن بخوان و از صفت مومنان بگو

این شهر مرده از نفست رنگ و بو گرفت

مولا، خیال وصف شما سالxad های سال

از شاعران خبره دنیا گلو گرفت

وقتی شعار حضرت جبریل لافتاست ...

وصف تو کار من نه، که کار خود خداست

****

ای علت قبولی کل ثواب ها

ای کینه ات دلیل تمام عقاب ها

فرجام هرکه نیست پی تو هلاکت است

چون تشنه ای که رفته به سوی سراب ها

اصل و اساس خلقت عالم وجود توست

سبزی باغ ها .... و زلالی آب ها.....

میxad خواست حق که شرح دهد وسعت تو را

مدح شماست شان نزول کتاب ها

دنیا برای شیعهxad ی تو جز عذاب نیست

شیرین شده به یاد شما این عذاب ها

ما را برای نوکریت انتخاب کن

خوشحال میxadشویم از این انتخاب ها

ما کیستیم..!؟ خاک کف پای قنبرت

ای بوتراب ... ای پدر ما ترابxad ها

بابای من تو هستی و زهراست مادرم

شکر خدا گدای سر کوی حیدرم

****

آسوده آمدیم پریشانمان کنی

یعنی که باز بی سر و سامانمان کنی

مولا دوای درد دو عالم بدست توست

بیمار آمدیم که درمانمان کنی

اینxadبار آمدیم کمی قیمتی شویم

یعنی که خاک مقدم سلمانمان کنی

مثل کویر، خشک شده قلبxad های ما

باید پر از طراوت بارانمان کنی

ایوان طلایتان دل ما را ربوده است

کی میxadشود که زائر ایوانمان کنی...؟!

آقا تمام آرزوی ما شهادت است

ما آمدیم جزو شهیدانمان کنی

تا آخرین نفس همه سرباز زینبیم

ما عاشقیم و زنده به اعجاز زینبیم...

... پنجره ای برای درد دل...

ما را در سایت ... پنجره ای برای درد دل دنبال می‌کنید

برچسب: باید برای بردن نامت وضو گرفت, نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 5:47

صفحه بندی